Top lista książek

  • "Narodziny smoków"
  • "Renegaci z Pern"
  • "W pogoni za smokiem"
  • "Śpiew smoków"
  • ''Biały smok"
  • ''Smoczy śpiewak"
  • Jeźdźcy smoków z pern "Jeźdźcy smoków"

czwartek, 30 września 2010

Parę zdań o sobie!

Hm, dobrze. Na początku powinnam się przedstawić, lecz jeśli chcecie mnie poznać bliżej, to przeczytajcie w dziale "o mnie" z prawej strony bloga. Ja jestem Weronika i lubię zwierzaki-najbardziej w kolejności: koty, wilki, konie, psy, węże. Oczywiście inne też. 
Moje blogi to: 
adopcje-serca.bloog.pl, koty-koty-miau.bloog.pl, kocie-rpg.bloog.pl, pol-metra-szczescia.bloog.pl, smoki-z-pern.bloog.pl, wolf-quest.bloog.pl, wolfquest-blog.bloog.pl, wielka-irbisica.bloog.pl, no i oczywiście ten: wolgquest-swiat. Mam nadzieję że będzie to ciekawy blog i że was nie zanudzę.
Postaram się wymyślać konkursy i by notki były na różne tematy oraz by nie były za długie i by jedna nie obejmowała przykładowo trzech rzeczy z Wolf Quest, (WQ)a żeby notki były krótsze a ciekawsze.
To tyle. Dodam, że mam kotkę Gwiazdeczkę i Bambo oraz jamniczkę Lucy.
Bye, bye!
Ten rudy przystojniak to Łazik, obecnie mieszka za granicą. Czarny to...BAMBO!
Swojego zdjęcia i zdjęcia Lucy nie dodam-przynajmniej nie teraz. Długo się ładują a ja chcę już zaczynać poradnik! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz